How do I say this in English/Francais?

Weet je waar de toiletten zijn ?

Do you know where the toilets are ?

Weet jij waar ik het vliegveld kan vinden?

Do you  know where I can find the airport?

Waar kan ik het hotel vinden?

Où puis-je trouver un hôtel ?

Waar is de taxi?

Où est le taxi ? 

Waar kan ik mijn kamer vinden?

Où puis-je trouver ma chambre ? 

Waar kan ik mijn koffers laten?

Where can I leave my luggage?

 Roul

koffers

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Werkvormen

Geef een reactie

